esmaspäev, 23. mai 2016

Sidrunimahl jääkuubikukotti. Hea mugav moodus alati kiirelt jahutavat ja värskendavat jooki saada.


  Mulle meeldib sindrunivesi. No ikka selline ise sidrunitest pressitud mahlaga. Aga sellega oli alati igavene häda. Vahest pressisin korraga liiga palju ja ei jõudnud ära tarvitada, enne läks pahaks ära ja siis jälle oli kiire ja ei viitsinud mahla pressima hakata. 
 Siis ükskord jälle mahla pressides tuli mulle pähe mõte. Aga mis oleks kui valaks selle mahla jääkuubikukotti? Arvasin, et väga arukas mõte ja tegin mõtte teoks. Nüüd on mul igal ajal alati värske ja jahutav sidrunivesi käepärast võtta :) 
 Ja ma kasutan seda ka värske salati juures kui võtan salatit karbiga tööle kaasa. Lihtsalt lisan värskele salatikraamile soola, pipart, törtsukese neitsioliivõli ja viskan ühe sidrunimahla kuubiku ka. Söömise ajaks on mõnus kaste salatis. :) 
 Leidsin netist veel põnevaid ideid. Need küll eeldavad jääkuubikuvormi mitte kotti aga minu arust väga ilusad ideed. 



Siin on sidrunimahl valatud jääkuubikuvormidesse. Ilmselt ka vee maitsestamiseks hea kiire lahendus. 



Supernunnu idee igasugu ürte ja marju jääkuubikuvormidesse lisada. 


Veel ideid :) 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar