pühapäev, 22. mai 2016

Vaatame, mis välja tuleb.

  Mul on see aasta kujunenud nii, et alustan esmakordselt paljude uute asjadega. Nüüd on lihtsalt käes aeg blogipidamine ära proovida. Mõeldud, tehtud. See ongi siis mu esimene postitus. 
 Millest ma siin siis kirjutama kavatsen hakata? Kindlasti üks olulisemaid teemasid on minu krooniline autoimmuunne kilpnäärme põletik (kilpnäärme alatalitus ainult, et ... noh, te lugesite juba ise) ja kõik sellega seonduv. Kuna mind huvitavad  teemad kuidas ise oma tervist turgutada/tugevdada ja oma ülejäänud elu võimalikult elamisväärsemaks muuta, siis põhirõhk on sellel. Otsustasin ühte kohta kokku koguda kogu mind huvitava info, et see siis kergemini leitav oleks ja võimalik, et samade huvidega inimesi on veel.  
 Veel pakuvad huvi tervislikum eluviis ja toitumine. Seega tõenäoliselt  tuleb ka sellest juttu. 
 Eks juttu tuleb ka mu hobidest. Kokkamine ja kuukingade (orhideed) kasvatamine/hooldus ja ...  
 Ühesõnaga siit võib leida ka päris palju seda, mille vastu üks naine huvi võib tunda. 

         Head lugemist :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar