kolmapäev, 29. märts 2017

Boost yourself detox supertoitude segu ja yerba mate tee.


 Tegin nädalavahetusel (reede, laupäev ja pühapäev) kolmepäevase vedeliku puhastuse läbi. Inspiratsiooni selleks sain dr. Oz-i showst. Seal saates oli seekord dr. Junger ja ta rääkis kolme tüüpi organismi puhastamisest. Kirjutasin sellest oma eelmises postituses (loe seda siit: Kolmepäevane vedeliku puhastus.)
 Kuna huvi see läbi teha oli suur, siis otsisin netist infot juurde ja sattusin netis ringituhlamise käigus lehele Boost yourself. Ja kuna mu kolmepäevane vedeliku puhastus oli nii kerge ja nii tulemusrikas, siis ei andnud mulle see Boost yourself enam rahu. Mulle jäid seal silma igasugu põnevad supertoitude segud, mida oma smuutidesse lisada saab. Ja eile hommikul oli otsus küps. Ma tahan seda vedeliku puhastust veel millalgi teha ja sealne detox supertoitude segu võiks sel juhul ka olemas olla. Alguses jäi silma Detox challenge stardipakett (siin), mis sisaldab:


Detox challenge stardipakett. Pilt: Boost yourself lehelt. 


Kõik, mida vajad teekonnal tervislikuma elustiili suunas!
  • Brasiilia Yerba Mate tee
  • Detox supertoitude segu
  • Crunchy supertoitude segu
  • Stiilne Mason smuutipurk
  • 15 smuuti retsepti
  • 30-päevane raha tagasi garantii

 Aga vaatamata soodushinnale tundus kogu komplekt siiski mulle pisut kallivõitu. No, kui loogiliselt kokku lööma hakata, siis polnud ta muidugi üldsegi kallis. Selle raha eest ikka saad ka. Ja seda ei tarvita ju esimese korraga kõike ära ka. Aga no siiski, pani veidi mõtlema. 
 Ja siis leidsin sealt kombopaki saledaks ja vormi (siin). See sisaldab:

Kombopakk saledaks ja vormi. Pilt: Boost yourselt lehelt. 

1 DETOX SUPERTOITUDE SEGU + 1 YERBA MATE TEE

 Mõeldud tehtud. Põhilised asjad on ka selles komplektis olemas. See smuutipurk ei ahvatle mind ju üldse. Olen lihtsalt liiga vanaaegne inimene, et oma smuutit mingist purgist jooma hakata. Olgu see nii moodne, kui tahes. Mina eelistan jätkuvalt oma smuutit viisakast klaasist juua :D Või kasutan blenderi topsi, millele saab joomisavaga korgi peale keerata ja nii saab oma smuutit kuhu iganes transportida ja kuskilt ei leki midagi välja. Eriti mugav, sest sama topsi, milles blenderdad saab pärast ka joomispudelina kasutada. Tuleb vaid lõiketerade osa maha keerata ja joomisavaga kork asemele keerata. Väike aga võimas blender ja maksis vaid alla 40 euro!  

Minu väike ja väga mugavalt kasutatav blender, millega valmistan peale smuutide veel nii mandlipiima, kui ka kookospiima. Pilt: netist. 
 Teiseks oli see crunchy supertoitude segu küll väga ahvatlev aga avastasin, et mul on enamus koostisosi kodus juba olemas ja mõtlesin selle ise kokku keerata. Vaja vaid paar koostisosa juurde hankida. Ma muidugi ei tea millises vahekorras nad originaalpakis on aga vast polegi see nüüd niiiii eluliselt tähtis. No saab äkki mõnd koostisosa rohkem. Kah mul asi. Toime on ikka nibin-nabin sama. 
See crunchy pakk (siin) sisaldab: 


 Kodus on mul juba olemas chia seemned, toorkakakao nibsid, linaseemned (Tõsi küll mitte kuldsed aga kui väga kuldseid vaja, siis saaks need osta näiteks Öko Sahvrist siit. 200 grammine pakk maksab vaid 1.80 €. Aga kindlasti on neid ka mujal müügil, kui pisut otsida. Näiteks Umami poes minu arust ongi kuldsed linaseemned müügil ja 150 grammine pakk maksab vaid 41 senti!). Õietolmu juba ostsin eile ära Lõunakeskuse Taluturust aga seda saab osta ka näiteks Looduspere poest ja 100 grammine pakk maksab vaid 3.60 €. Vaja oleks veel vaid kooritud kanepiseemneid. Mul hetkel on kodus vaid kanepijahu. Ja no tegelikult ajaks see ka asja ära. Samas võimalik, et ostan need kooritud kanepiseemned ka ära (näit. ostan siit või tõenäolisemalt lähen käin hoopis Umami poes ära, sest see pood on nii lähedal mulle). Umamis muide maksab 400 grammine kott kooritud kanepiseemneid vaid 7.55 €. Ja neid juba jätkub ikka päris tükiks ajaks. Neid võib kuhu iganes peale raputada/sisse panna. Hästi kasulik kraam ju :) 
 Ühesõnaga eile hommikul tellisin Boost yourself lehelt ära kombopaki saledaks ja vormi. Peale tellimust sain praktiliselt kohe kirja mailbox-i, et mu pakk on juba teele pandud ja täna hommikul oligi pakk juba käes :P No ikka mega kiirelt käis see asi neil. Lahe! :) 
 Pakis oli siis detox supertoitude segu, yerba mate tee, 8 detox smuuti retsepti ja challenge yourself kleeps. 
 Detox pakile oli peale kirjutatud Eda. Oi selline asi meeldis mulle. Kuidagi eriti armas ju :) Lisaks meeldis see, et smuutiretseptid olid tugeva paberi peale trükitud ja see paber tundus ka selline öko olema. Mitte valget värvi, vaid selline pruunikas. 

 Nüüd pole muud, kui smuutitama hakata :D Juba nii kibelen neid proovima. Äkki asendada mõni toidukord hoopis selle smuutiga? Ja vahepalaks sobiks see tee ka kindlasti. Kõrvale näiteks mõned mandlid ja mõni puuvili või köögivili. 

 Aga mida see detox supertoitude segu siis sisaldab? 


Detox supertoitude segu – puhastab organismi ja aitab kaasa kaalu langetamisele

  • Aitab kehast mürkaineid välja viia
  • Aitab kaalu langetada
  • Parandab seedimist
  • Kiirendab ainevahetust
  • Annab energiat
  • Annab lihastele jõudu






































 Detox supertoidu segu kohta saad rohkem lugeda siit

 Miks on kasulik yerba mate tee? 

Võimas tee Brasiiliast, mis põletab kaloreid ja annab energiat.
  • Annab energiat ja parandab keskendumisvõimet
  • Kiirendab ainevahetust ning põletab rasvu
  • Annab vitamiinide ja mineraalide abil su kehale ‘kütust’
  • Vähendab söögiisu ja aitab kaasa seedimisele
  • 90% rohkem anitoksüdante kui rohelises tees
Yerba mate tee kohta saad rohkem lugeda siit

Yerba mate tee. Pilt: Boost yourself lehelt. 

Mõned nipid maitsva detox smuuti tegemiseks.

  • Esialgu lisa Detox segu 1/2 tl ja kui organism on harjunud, siis 1-2 tl smuuti kohta.
  • Tee esimesed smuutid vastavalt retseptile, et saada kätte maitsetunnetus.
  • Kasuta lihtsaid retsepte, enne kui ise katsetama hakkad.
  • Maitse tasakaalustamiseks lisa alati midagi hapukat (apelsin, kirss, laim, sidrun, vaarikas, ananass) ja midagi magusat (banaan, mango, mesi).
  • Kasuta smuuti tegemisel külma vett ja külmutatud marju või jääd - jahedana maitseb smuuti paremini. 
Detox smuuti. Pilt: Boost yourself lehelt. 

MINU KOMMENTAAR:
 Olen kunagi ostnud spirulina pulbrit (või oli see klorella pulber, vat enam ei mäleta täpselt kumb mul oli) ja see oli paras õudukas. Suht raske oli seda kurgust alla saada. Kui nüüd valmistada smuuti nende nõuannete järgi ja uskuda Boost Yourself lehel inimeste kommentaare, siis seda olevat päris mõnus ja kerge tarvitada. Näis. Ma pole ju veel proovinud. Need super hüper supertoidud ju tavaliselt maitsevad nii jõledalt. :D Eks ma jälgin neid nõuandeid ja annan siis teile ka teada kuidas maitse oli. :) 

Õnnelik oma esimese saavutuse üle. Pilt: netist. 
 Aga nüüd muud juttu ka. 
 Ma kaalun nüüd -10 kg! :) Tegelikult saavutasin selle juba esmaspäeva hommikuks aga kuna vedeliku puhastus oli läbi ja plaanis oli hakata tahket toitu sööma, siis arvasin, et ju ikka miskit tuleb tagasi. Oligi nii. Eile hommikul ei näidanud kaal enam -10 kg. Aga tänaseks hommikuks oli kaal -10,1 kg ja ma arvan, et selle kaalu võib nüüd küll ametlikult välja kuulutada. Esimesed 10 kilo on nüüd saavutatud! :) Seda siis 73 päevaga ehk ca 10 nädalaga ehk  ca 2 kuu ja 2 nädalaga (alustasin 16. jaanuaril). Nädalas teeb see 968 grammi. Ma arvan, et pole paha. Seda enam, et mul see neetud kaal vahepeal seisis ju. Mitte ei tahtnud üle 8 kg minna. Enne seda läks kõik väga ludinal. Loodan, et nüüd edasi ka väga suuri takistusi enam ette ei tule. Muide ma kaalusin viimati nii vähe 2014 aasta märtsis. Niisis kolm aastat tagasi. Ma olen endaga tõesti rahul. On ka põhjust :)
 Nüüd on eesmärgiks maha võtta järgmised 10 kilo. Vahepeal aga on oodata uut numbrit kaalu ees ja niiväga tahaks aprilli lõpuks (enda sünnipäevaks ehk 29. aprilliks) kaaluda 15 kilo vähem. See on küll ülioptimistlik ja pisut isegi ebareaalne soov aga kes suurelt soovib, see ka saab. Ja no tegelikult ma poleks üldse kurb, kui ma seda ei suuda saavutada selleks ajaks . Ma oleksin mega õnnelik ka selle peale, kui suudan saavutada selle, et kaalunumber algab väiksema numbriga. Vähemalt on mille poole püüelda :) 
 Mina igal juhul jätkan! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar