pühapäev, 26. märts 2017

Kolmepäevane vedeliku puhastus.


 Mul on miskit jalaga lahti. Kui kõnnin või seisan, siis lööb paremasse jalga selline valu, nagu oleks keeva vett jalale kallatud. Perearst arvas, et asi on seljas ja saatis mu röntgenisse (mingid kettad on kokku vajunud) ja selle järel saatis mu füsoteraapiasse (no mul oli see külmunud õla sündroom ka ju veel). Nii, et põhjust tema arvates oli küll mind haigekassa poolt tasutud ravivõimlemisse saata. Teen kodus neid harjutusi edasi aga jalavalu ära pole läinud. Külmunud õla sündroom on vist taandumas.  Igal juhul ma enam seal erilist valu ei tähelda. Aga no eks ma võimlen ja venitan pidevalt. 
 Siis saatis perearst mu edasi neuroloogi juurde. See vaatas ja ei osanud ka midagi arvata. Saatis edasi ENMG uuringutele. ENMG uuring aitab selgitada närvikahjustuse iseloomu ja asukohta. Seal topiti mingid nõelad jalga ja lasti elektrit. Närvid on korras :D Vähemalt reageerisin sellele elektrilaengule päris korralikult. 
 Nüüd 7. aprillil on uuesti neuroloogi vastuvõtt. Näis kuhu siis edasi saadetakse. ENMG arst arvas, et nüüd oleks õige aeg mind veel mingile uuringule edasi saata. Küsis kas ma olen kuskil toru sees uuringul käinud. No kus. Kes mind ikka lambist sellisele uuringule saadaks. Ju siis nüüd saadetakse. Et seal näeb tõenäoliselt rohkem kus viga võib olla. Kuskil viga on aga kus ja miks jalg nii hullusti valutab keegi ei tea. Loodan, et veel ei tea. Loodan, et varsti teavad. Ja siis saaks juba vajaliku ravi peale. Suht kõrini sellest kammaijaast juba. Ja ausalt öelda see pidev valu hakkab vaikselt ajude peale juba. No täiega kõrini on. Saaks sellest ometigi lahti.

 Eks mul ema ka teab, et mul see jama praegu kaelas. Tema on meil unetu ja vaatab öösiti televiisorit. Millal need vanainimesed (ema saab juuni algul 80 aastaseks juba) magavad ometi? Noh,  igal juhul oli ta vaadanud Dr. Oz-i showd ja seal räägiti mingist looduslikust valuvaigistist lõokannusest (Corydalis), et see sobivat just selliste valude vastu ja ei tekita sõltuvust ja vaadaku ma ometi seda saadet, et mul ju võimalus saateid tagant järgi vaadata. No ja eks ma siis vaatasin. Ainult, et mina vaatasin öösel kella 2 ajal olnud saadet. Sealt ma küll midagi sellist ei leidnud. Aga leidsin hoopis midagi muud, mis mind huvitama hakkas. Sellest pisut allpool. Aga kui emale rääkisin, et sellest looduslikust valuvaigistist küll saates juttu polnud, siis tuli välja, et sellest räägiti öösel kella 5 ajal olnud saates. Vaatasin siis selle ka tagant järgi. Oligi selles saates. Peale saadet läksid iHerb-i ja otsisin sealt selle Corydalis-e üles. Täiesti olemas seal ja selle tellimisega saab isegi shipping saver-it ehk siis selle toote ostmisel saad oma saatmiskulu odavamaks. iHerbis nimelt tõusis mingi aeg tagasi saatmiskulu päris märkimisväärselt aga õnneks on võimalus shipping saver-i toodet/tooteid kasutada. Tuleb lihtsalt oma ostukorvi ka mõni chipping saver toode panna ja saadki saatmiskulu odavamaks või üldse nulli. Välja näeb see nii:



 Hinna all on sinine kastike ja rohelisega kiri shipping saver. 
 Ma seda küll ära veel ei tellinud. Vaatame mis neuroloog 7. aprillil räägib. 
 Aga mind hakkas hoopis see esimese saate teema huvitama. Dr. Oz-il oli saatesse kutsutud mingi dr. Junger ja tema rääkis kolme tüüpi organismi puhastusest. Ehk siis kellele miski sobib. 
 Esimene oli 3-e päevane liquid cleanse ehk vedeliku puhastus. See sobib inimestele, kellel on rasva ühtlaselt kogu kehal. Ma arvasin, et ma sobiks sinna kategooriasse väga hästi :D 
 Teine oli 7-e päevane vegan cleanse ehk taimetoidu puhastus. See sobib inimestele, kelle kehas on põletik. See on väga sarnane AIP toitumisele. Ainult, et 7-ks päevaks pead loomuma ka kõigest loomsest. Kuna mul on autoimuun haigus ja see ongi ju põletik kehas, siis ka see on mulle sobiv. 
 Kolmas oli 5-e päevane gut flush cleanse ehk sooltepuhastus. See sobib inimestele, kellel on just rasv kõhu peal. No ja ka see sobiks mulle päris kenasti. 
 Ühesõnaga kuna ma kvalifitseerun kõigi kolme grupi alla, siis tekkis sellevõrra rohkem huvi. Otsustasin algust teha kolmepäevase vedeliku puhastusega. Kuna on just vaba nädalavahetus (vaba on reede, laupäev ja pühapäev), siis oligi hea võimalus sellega kohe alustada. 
 Täna on siis kolmanda päeva hommik. Tunnen, et sooled on täiesti puhtad ja enesetunne on nii kerge ja mõnus. Kusjuures pole juba 2 päeva ivagi tahket toitu söönud. Teen igasugu smuutisid, joon piparmündi (loe piparmündi kasulikkuse kohta siit: Piparmundi 17 kasulikku omadust.) ja apteegitilli seemne teed (Apteegitill avaldab soodsat toimet seedimisele ning kõhugaaside vähenemisele, selle kohta saad rohkem lugeda siit: Apteegitilli seemned.) ning mereriisi jooki (loe selle kohta siit: India mereriis ehk Jaapani kristallid ehk veekeefir ehk riisiseen.) ja teeseene jooki (loe selle kohta siit: Kombucha ehk teeseenejook.) Eile jõin ka kruusi puljongit. Valisin Food Studio naturaalse kanapuljongi (loe selle kohta rohkem siit: Mehed, kes keedavad puljongit: Novembris jõuavad Eestis turule esimesed vedelad puljongid.) 
 Hämmastaval kombel pole mul mitte mingisugust nälga või tühja kõhu tunnet. Hoopis hea ja kerge on. Smuutidest saan piisavalt toitaineid ja ma arvan, et see kolmepäevane vedel dieet küll kuidagi halba teha ei saa. Mina olen oma otsusega rahul. Sooled saavad korralikult tühjaks ja läbi loputatud ja kaal ka alaneb. Kusjuures seda pole üldse raske järgida. :) 
 Kuna plaan on seda kunagi veel korrata, siis panen need inglisekeelsed materialid siia ka.

Liquid cleanse materialid on siin:  Dr. Junger’s 3-Day Liquid Cleanse, as Featured on Dr. Oz ja Dr. Junger’s 3 Day Liquid Cleanse

Dr. Junger’s 3-Day Liquid Cleanse, as Featured on Dr. Oz

This diet is ideal for what Dr. Junger calls the “fat all over” body type. You may feel sluggish and addicted to processed foods, and rely heavily on frozen dinners, boxed meals, diet foods, packaged snacks, and processed soups and sauces. This cleanse is designed to give your digestive system a break, boost your metabolism, and give you more energy. An all-liquid detox cleanses the liver, allowing it to flush toxins from fat cells.

The Basics:

  • The diet lasts for 3 days, with 3 liquid-only meals a day, and green juice as a snack.

Foods to avoid:

  • Solid foods
  • All nightshades — no eggplant, potatoes, tomatillos, bell peppers, hot peppers, paprika, chili powder, cayenne, curry

Foods to focus on eating:

  • Protein shakes with plant-based protein powder, add a minimum of 14-20 grams of protein to your shakes
  • Healthy fats, including avocado and coconut
  • Green juice for snacks

Recommended Supplements:

Dr. Junger’s Sample Meal Plan (courtesy of doctoroz.com):

  • Day 1
  • Day 2
  • Day 3

Detox for Your Body Type Diets:


ja

 Kindlasti lisan siia millalgi ka teiste puhastuste materialid, sest millalgi proovin nad kõik ära. 
 Lisaks leidsin netist infot otsides veel ühe väga huvitava koha. Nimelt on kaks Eesti meest teinud sellise põneva koha, nagu Boost yourself. Seal räägivad nad enda loo ja kuidas firma sündis. Lisaks on seal palju tervislikke smuuti retsepte (seal on organismi puhastavate smuutide retseptid, immuunsust tugevdavate smuutide retseptid, toitvate trenni smuutide retseptid ja tervislike roheliste smuutide retseptid) ning võimalus on seal liituda ka kolmepäevase organismi puhastava detox smuuti kuuriga. See challenge algab 3. aprillil. Nii, et kes soovib see jõuab veel liituda. :) Tundub igal juhul huvitav. Kindlasti ka kasulik. Eriti just kevade alguses on hea üks puhastuskuur läbi teha. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar