teisipäev, 31. oktoober 2017

Kodujuustuvaht.


 See on nüüd üks järjekordne võimalus kuidas kodujuustu süüa. Üks mõnusalt vahune ja valgurikas magustoit. 

Vaja läheb:
1,5 dl vahukoore koort
250 g kodujuustu
1/2 tl vanillikaunapastat
1 spl Sukrin suhkruasendajat (erütritool)


Laktoosivaba vahukoore koor 38 % Pilt: netist. 
Laktoosivaba kodujuust. Pilt: netist. 
Vanillikaunapasta. Pilt: netist. 
Sukrin suhkur. Pilt: netist. 











Soovi korral peale:

  • marju
  • hakitud šokolaadi
  • röstitud kookoselaaste
  • röstitud mandlilaaste
  • hakitud pähkleid
  • vms
Valmistamine:
 Vahusta vahukoore koor Sukriniga tugevaks vahuks. Sega juurde kodujuust ja vanillikaunapasta.
 Serveerimisel kaunista marjade, hakitud šokolaadi, kookoselaastude, mandlilaastude, hakitud pähklite vms. 

Kodujuustuvaht. Foto: erakogu. 

MINU KOMMENTAAR:
Ma enam ei mäleta kustkohast ma selle retsepti sain. Googeldades enam üles ei leidnud, kustkohast idee võtsin. Aga kuskilt ma selle koostisosade vahekorra omale kirja panin. Aga. Ma paneks 1 dl vahukoore koort ja 300 g kodujuustu. Siis oleks rohkem minu meele järgi. Praegune versioon on liiga vahukoorene. Muidu superhea magustoit! :)

Ja siin on selle magustoidu toitumisalane teave (kokku tuli 3 portsu):


Mõnusat maiustamist! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar